Beställa från SilentDirect som företag & myndighet

Vi kan självklart upprätta elektronisk faktura för företag, kommuner, landsting, statliga myndigheter etc (antingen via PEPPOL eller som PDF).

Det enklaste och snabbaste sättet att beställa är här på vår hemsida.
- Vi erbjuder Ledyer företags Checkout där man kan välja faktura, kort, delbetala eller bank som betalning.
- Vi erbjuder även Klarna företags Checkout.
- Vi erbjuder kortbetalning via Stripe.
- Vi erbjuder betalning med swish.

Beställning via mail
Vi kan ta emot beställningar via mail för företag och myndigheter i text eller PDF filer på b2b@silentdirect.se.
Uppgifter vi behöver ha för att lägga upp er som kund samt en beställning är information om leveransadress samt fakturaadress, se nedan:

Leveransadress
Organisationsnummer:
Företagsnamn:
Adressrad 1:
Adressrad 2:
Postnr:
Stad:
Kontaktperson på plats:
Telefonnummer:
Mobilnummer:
e-post ordererkännande:

Fakturaadress
Organisationsnummer:
Företagsnamn:
Adressrad 1:
Adressrad 2:
Stad:
Postnr:
Beställare (namn):
Telefonnummer:
Mobilnummer:
Faktura e-post:
Peppol nummer (om ni har):
Märkning på beställningen som ska stå på fakturan:

Sedvanlig kreditprövning görs på alla kunder. Efter godkänd kreditprövning hanteras eran beställning.

Vill ni lägga upp oss som leverantör i något av era leverantörsregister är våra uppgifter enligt nedan:

SilentDirect AB
Nyängsgatan 6
29539 Bromölla
Org.nr: 559330-3166
Momsreg.nr  : SE559330316601
Moms reg. nr (VAT): SE559330316601
Ordermail: b2b@silentdirect.se

Mail vid frågor/kontakt: kundservice@silentdirect.se
Telefon: 0456-10000
Bankgiro: 5720-3127
Betalningsvillkor: 30 dagar
Leveransvillkor: Fritt vårt lager

Saknar ni några uppgifter går det bra att kontakta oss på kundservice@silentdirect.se.

Våra öppettider
Må-Fre: 09-16
Övriga frågor Epost: kundservice@silentdirect.se

*Fri frakt

Fri frakt till ombud

5 års garanti

5 års produktgaranti

Snabb leverans

Skickar oftast samma dag